Bloggar lite :)

Publicerat: 2012-05-04 Kl: 21:40:20 | I kategori: Allmänt


På tiden att det kommer lite uppdatering här :)

Det händer saker hela tiden men denna vecka harr jag suttit fastbänkad med plugg då vi har en hemtenta som ska in på Måndag. Denna kurs vi läst heter Barn och barndomshistoria. Jätteintressant och rolig kurs men samtidigt tung då det varit mycket att ta in och fått en liten knack på  axeln om hu vekligheten för barn kan se ut och framförallt HUR den har sett ut. Tacksam för det man har blir man iallafall! Tentan har varit superjobbig att skriva. Den jobbigaste av de alla!! Men det är bara att hålla tummarna! På måndag börjar våran sista kurs för detta läsår :) Det är om barns extensiella frågor! En bok vi ska läsa, är på Norska..haha. Önska mig lycka till. kanske blir jag grym på Norska efter en bok?

För övrigt! HÄR ÄR JAG! Jag har fastnat på bild (inte riktigt på bild nr 2 dock då kameran inte ville fokusera på mig uppenbarligen) vilket sällan händer. Hatar att vara med på bild men med ett barn i famnen känner man sig mer bekväm :)


I morgon har vi städdag på förskolan och jag har inhandlat korv och fika som vi föräldrar ska trycka i oss i morgon! På Söndag ska vi på kalas till Alvin som fyller 2 år :)
Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0