Slut

Publicerat: 2012-01-08 Kl: 21:16:22 | I kategori: Allmänt


Idag är sista dagen som jag är hemma på typ en månad då jag har haft lite "Jullov" fast med plugg såklart men utan att behöva vara i skolan.
Så imorgon bär det av på första seminariet för detta år. känns skönt att komma tillbaka igen faktiskt!
Milo är förkyld och får vara hemma imorgon. Tanken är att Lova ska gå på förskolan imorgon iallafall om inte hon också blir dålig dvs.
Kursen jag läser nu handlar om små barns matematik och är rätt rolig (än sålänge) men med tanke på att det bara är 2 veckor kvar på den kursen kan den nog knappast bli sämre?? :)

Nu ska jag sätta mig och göra några matteuppgifter. Önska mig lycka till!

Kram

En Lova i min gammla overall från polarn och pyret från ca: 1989 :)


Kommentarer
Postat av: Emelie- mamma till elliott och leila

ja nu har jag avslöjat iaf...



tack så mkt =)



allt bra med er idag?

kramis

2012-01-09 @ 21:27:11
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0