SOMMAR

Publicerat: 2012-04-16 Kl: 19:37:45 | I kategori: Allmänt




Nu börjar jag få sommarabstinens. Jag har suttit och tittat igenom bilder från i sommras. GUUUD vad jag längtar!
Slippa ta på alla kläder, leka med vatten och bara vara på något vis :)
I sommar ska vi njuta! Jag ska ta en sommarkurs (om jag kommer in). Jag har sökt lite olika kurser. Genus, etnicitet, ledarskap, retorik osv så något av de hoppas jag att jag kommer in på. Sen ska jag vara mammaledig med mina gullepluttar. Jag kommer ha sommarlov i 13 veckor så det gäller att börja planera.. Man är ju inte rik som student direkt haha så jag beställer bra väder så vi kan hänga ute så mycket som möjligt:)


Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Vilka söta barn ni har!

Kram Gammelmoster

2012-04-17 @ 11:09:48
Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: Skulle gärna vilja, men det är olagligt. kram

2012-04-17 @ 18:21:19
URL: http://endenise.se
Postat av: Anonym

vill du ha nya sexiga underkläder? nytt skal till din mobil eller något annat skoj, kika in hos mig ^^, KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-04-17 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0