Lova 9 månader

Publicerat: 2011-09-09 Kl: 07:39:38 | I kategori: Lova växer


Dåliga mamman glömde ju uppdatera igår att dottran fyllde hela 9 månder! Tänk att hon blir 1 år om 3 månader. Det går fort detta kan jag lova. Från en liten spinkig groda till en söt liten tjej som kan leka i sandlådan och äta sand <3

Lova är verkligen galet envis och vill göra allt :)

-Krypa
-Gå runt möbler
-Har gått något enstaka steg mellan olika möbler utan stöd
-Har börjat klättra upp på saker
-Säger mamma
-Förstår när jag försvinner och kommer tillbaka
-Sover hela natten förutom en vällingpaus
-Snor brorsans alla leksaker
-Blir arg om jag tar bort henne från något som hon inte får leka med (ex. eluttag och sladdar)

Har säkert glömt en massa men snart är hon en jobbig tonåring... En sak som är säker.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahaha trodde att jag var inne på en annan blogg så ser jag fotona men vafan ser ju på pricken ut som lova SHIT vad lika dem rä.. sen kom jag på att jag var inne på din blogg xD

2011-09-09 @ 09:59:02
URL: http://emelienikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0