sommaren 2011 är över

Publicerat: 2011-11-12 Kl: 12:29:57 | I kategori: Att tala ut


Idag kan man verkligen känna på att sommaren är över. Kroppen blev som en istapp när vi utan jacka skulle gå 20 meter till grannen för att leka. Det gör jag inte om. För nu är det kallt. Nu får vi alla göra det bästa av situationen för att härda ut ännu en vinter. Det klarar vi! Eller hur?? Vintern kan man göra det mysigt av och vintern kan även vara superrolig! Vi får se till ochh lyfta upp varandra och inte hamna i någon vinterdepression samt se fram emot nästa sommar. <3

Bilder på min prins Milo från sommaren 2011


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Fy bubblan så söt du är :D Kram!!

2011-11-12 @ 22:43:52
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Jag fotar manuellt, minns inte de exakta inställningarna men lågt ISO, bländare runt 3 skulle jag gissa på och slutartid motsvarande ljuset där och då för rätt exponering (så att bilden inte blir för ljus/mörk) :) Sen gjorde jag den bara svartvit med brun ton i för lite mysigare och "murrigare" effekt :D Kramar

2011-11-13 @ 21:25:14
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0