På smällen!

Publicerat: 2011-05-28 Kl: 21:41:59 | I kategori: Allmänt


Inte jag.. utan filmen "på smällen" gå på 6an :) Den är rolig!

Dagen har varit lugn och alla mår bra nu...peppar peppar.. :P

Älskar bilden på Lova och Milo här nedan. Lova hade kurat in sig hos en sovandes sjuk Milo medan jag  var iväg och hämtade en flaska mat till henne tidigt på morgonen i går. Hon älskar honom lika mycket som jsg gör ;)

Nu är det exakt 1 vecka kvar till min prinsessa döps :) Ska bli spännande! Hoppas vädret blir fint eftersom vi är utomhus :P


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, alla tycks döpa sina barn just nu. Längtar sååå tills det är dags att planera nästa dop =)

2011-05-28 @ 22:04:28
URL: http://saratilling.se
Postat av: Madeleine Blixt

Jag blir sotis på Lova! Jag vill också ligga och gosa med Milo!



Kram Gammelmoster

2011-05-30 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0