Hej!

Publicerat: 2011-05-23 Kl: 16:56:19 | I kategori: Allmänt


Hellu!!

I går var vi i Nyckelviken. Vi hade pick-nick typ hela dagen och fick sällskap av Sandrus med sin familia!!!Milo smörade för svärmor genom att plocka blommor åt henne och Julia red på hästen "Mimmi.

Efter nyckelviken åkte vi och grillade hos min mamma. Milo sov största delen då han var tagen.

I dag hade jag honom hemma från förskolan en extra dag från sin halsfluss.
Vi åkte först en sväng till forum och besökte banken på ett ärende och sen drog vi till öppna förskolan och busade loss!!
Sen sov båda barnen i nästan 3 timmar så jag njöt av lugnet..städade och tittade på desperate housewifes :)

Lyckades ta lite bilder också med min mobil.


Kommentarer
Postat av: Emelie med elliott o Leila

Såå fina bilder :) jamen precis tycker jag med vi kan :) hon Emelie har jag pratat lite med oxå; hon verkar oxå vilja gå. Ni känner varandra va? Vore såå kul ju! o att kunna ta sällskap med folk man pratat med innan just sådär före man får träffa o se vilka de andra är med. Man har ju ingen aning liksom :)



2011-05-23 @ 21:21:56
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Barbro Blixt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0