Dag 1 potträning..

Publicerat: 2011-05-13 Kl: 15:08:27 | I kategori: Milo


Går hmm bra??? hahaha.
Milo blev lite sur när han inte fick hämta en ny blöja efter morgonblöjan imorse men blev glad igen när jag satte på honom kalsipperna:D Hela förmiddagen gick han runt utan ngt kiss men tillslut så ser jag att han står och håller benen i kors och drar sig i snorren så jag frågar honom för 1000e gången om han behöver gå på pottan eller toaletten. Då säger han: "nääääee, blöjbääää" (Blöja). Men ja satte honom på toaringen med en bok och vips så kom det kiss!! Stolt blir man ju självklart:D:D:D Sen har han kissat en gång till på toan när jag satt honom där och sen bajsat 1 gång på mattan och kissat på golvet haha. Men han är så duktig ändå tycker jag :) Han går och sätter sig på pottan självmant. Han behöver bara klura ut förknippelsen mellan toan och kisset ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Vad duktig han är! Jag vill ha kortbevis!



Kram Gammelmoster Madde

2011-05-13 @ 16:10:29
Postat av: Barbro Blixt

..av egen erfarenhet, alltid efter måltid o.dyl dags för att sitta på pottisen. Kram Barbro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0