Uttråkad??

Publicerat: 2011-03-01 Kl: 21:57:14 | I kategori: Allmänt


Båda barnen sover OCH Andreas. Uttråkad som sjutton är jag, fast igentligen borde jag väl njuta av lugnet???
Skumt dedär:^p

En läkare hörde av sig idag om att urinodlingen som lämnats in på akuten förra veckan visade på infektion så nu blir det en annan pencilinkur 2 ggr om dagen i 10 dagar.... Stackars flicka kommer inte ha ngt immunförsvar kvar snart!?? Stackars Lova säger jag bara!

Just nu sitter jag och sneglar på filmen " på smällen" som går på 3an. Himla bra film! haha.

Milo och hans kompis Julia blev firade med glass och sång på förskolan idag då båda de fyllt år:D Han fick en liten sköldpadda (av tyg) och ett jättefint grattiskort av de. Han var superstolt över kortet och på strålande humör när han kom hem idag.

Kram




Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Jo absolut! Hörru varför skickar du alltid 3 lika dana komemntarer?! :P

2011-03-02 @ 07:53:39
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0