Dag 3 - Mina föräldrar

Publicerat: 2011-06-11 Kl: 12:28:44 | I kategori: 30 dagar :)


Jag har en mamma som heter Elisabeth som jag växt upp med! En väldigt god människa som aldrig sitter still ;)
Hon har fått mig att inse att vill man något i livet kan man göra det!
Många människor har många önskningar med livet men tar sällan tag i sakerna då man lätt kan fega ur. Så är inte denna människa! Hon gör det hon vill göra.
Lite så har jag också blivit. Varför låta livet gå i spillo för att man inte tror att saker kan funka? :)

Min pappa pratar jag med i telefon max en gång per år. Han bor i Usa i LA.
Jättesynd att vi inte har bra kontakt men allt har sin förklaring och mer detaljerat vill jag inte gå in på det här i bloggen. Där imot har jag bra kontakt med min farmor som bor i Israel. Hon är en människa som betyder mycket för mig.
Något som är lite kul är att min pappa och hans bror ( min morbror) har skaffat facebook. Min morbror har jag börjar prata med ganska mycket där. Min pappa kanske lär sig facebook snart så kanske vi kan få bättre kontakt vi med!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0