Besök

Publicerat: 2011-07-03 Kl: 21:52:30 | I kategori: Allmänt


I dag kom Greta och Ludvig på besök! Vi lekte först här inne och åt lunch och gick sedan vidare till en förskola i närheten och lekte där.
På kvällen tog mina skruttar sig ett kvällsdopp i badkaret.
Mer än så har har det inte hänt. En bra dag!

I morgon blir det att träffa Della och hennes Tindra! Vi får se beroende på väder vad vi hittar på :) Är vädret kasst tar vi en tripp upp till Orminge där de bor för att leka loss där.

Jag har nu på kvällen suttit och reflekterat över min utbildning jag ska plugga vidare till.
 Drömmen är att plugga vidare till socionom men tyvärr räcker inte mina betyg till riktigt om jag ska plugga här i Stockholm. Så frågan är om man ska lägga några tusenlappar på att plugga upp lite betyg eller om jag ska plugga till förskolläarare som står som prio två??? Det är jag absolut sugen på också men socionom känns som det jag verkligen helst av allt skulle vilja bli. Pluggar man på högskolan några år så vill man ju verkligen att det ska bli rätt!! Så vad bör jag göra? Nöja mig med att göra något som jag vill eller göra det som jag verkligen vill???





Kommentarer
Postat av: madeleine.blixt

Vilken syskonkärlek!



Kram Madde

2011-07-04 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0