Ett nytt inlägg

Publicerat: 2011-08-08 Kl: 09:02:31 | I kategori: Att tala ut


Mina kära blogg kommer i klämm med vilda barn, hemkommen från semester osv.
I morgon börjar mina kära son lite smått på förskolan igen. vi börjar nog med halva dagar och ökar det succesivt så han får en mjukstart. Är ju ändå hemma på dagarna :)
Vet inte riktigt än hur min höst kommer se ut. Jag kommer självklart vara hemma med Boban på dagarna men är 50/50 om jag ska börja studera eller inte också. Finns nnämligen en förskollärare på distans man kan gå och att spara 1 termins studielån skulle ju alltid vara något men orkar man?
Nu är Lova överallt. Hon ställer sig mot allt, ramlar, slår sig och ska upp mot allt igen :P
Men sedan är det ju detta också att om man inte tar denna chans så kanske man intek ommer in i vår när jag verkligen MÅSTE börja plugga? Ska höra med skolan om det går att börja och göra studieuppehåll och sedan börja i vår...Hmmm ... Sen dedär körkortet som jag borde gjort klart för länge sedan??? JO det ska jag fixa innan November då körkortstillståndet går ut , som jag INTE tänker förnya ännu en gång:P Men min kära vän Loppan ska gå en handledarkurs på Onsdag så såfort den har blivit godkänd av trafikverket drar vi ut och röjer vägarna, så PASSA er ;) mohahaha.
Blablablabla.
Annars står det på Augustischemat att träffa kompisar kompisar och kompisar... 8-månaderskontroll, allergitester med Milo och rönta Lovas njurar, och börja jobba extra igen med min sötaste F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0