Skitdag!

Publicerat: 2011-04-07 Kl: 21:40:58 | I kategori: Allmänt


Det finns inget jag mer än hatar , att vara sjuk som tvåbarnsmamma.
Jag har fått blåsor i hela munnen. Har pollenallergi och feber. Jag har knappt ätit något de sista två dagarna då det svider sjukt mycket.
I morgon blir det att ringa farbror doktorn som får lov att ge mig någon magisk medicin mot denna smärta!

Milos snälla mormor hämtade honom på dagis idag då jag inte orkade. kände mig helt slut i hela kroppen. I morgon är Milo ledig från förskolan och Andreas ska jobba. Ev. beroende på hur jag mår så ska han få leka med sin gammelmormor en stund så han får lite stimulans. Lova är ju inte så svår att stimulera än så länge så det klarar jag nog av :P
Nu blir det SOVA!

Bjussar på en bild på Milo i sin favoritoutfit (om han får välja)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0