Sjukhelg!

Publicerat: 2011-04-10 Kl: 09:35:18 | I kategori: Allmänt


Denna helg har jag legat nerbäddad med blåsor i munnen! Stackars mig tycker jag. Vi besökte närakuten jag och min mamma så fick tant doktorn skriva ut lite smärtlindrande´. Det hjälpte lite iallafall.
Idag mår jag bättre!
Igår syndade jag på som bara den med pizza, chips och dipp! Skitgott var det för stunden iallafall:P Fick grymt mycket ångest efteråt men till min förvåning hade jag gått ner 1, 2 kg imorse sedan förra veckan? Hur det nu kan gå ihop har jag ingen aning om. Iof har jag knappt kunnat äta på några dagar men ändå.

Mina ungar är söta som vanligt och lägger in lite fina bilder här nedan!
Trevlig söndag på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0