Emelie och Lukas!

Publicerat: 2011-04-15 Kl: 18:45:57 | I kategori: Allmänt


Idag spontanträffade vi Emelie och Lukas som var hemma från dagis! Lika trevligt som alltid och killarna släppte loss i björns trädgård och hade superskoj!!
Jag är helt slut idag . Man blir tagen av solen trots att det är så jävla fint!!
Nu ikväll ska jag sova tidigt och Andreas kanske drar och träffar en kompis. Alltså är kvällen MIN och jag får bestämma film ;)
Angående min nya vagn så är jag så himla nöjd :D Min nya leksak typ! Den har redan sommarpiffats med en rosa suflett och en ståbräda till Milo!






Kommentarer
Postat av: Frida

Hej där!

Allt bra med dig? :D



Hoppas du får en super trevlig kväll!

2011-04-15 @ 19:21:57
URL: http://flinders.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Å vi måste byta bilder! Mailar du dina till [email protected] ? så mailar jag mina vartååå? =)) ska försöka kirra ikv! <3

2011-04-16 @ 16:12:40
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0