Dryga eller lata?

Publicerat: 2011-04-19 Kl: 09:28:16 | I kategori: Att tala ut


Man börjar ju undra om ni är lata eller dryga då jag kan se på statistiken att folk går in här men är urusla på att bara skriva en ynka kommentar?
Är det så mycket begärt. I utbyte får ni ju faktiskt ta del om mitt otroligt spännande liv! Kom igen nu!
Vill inte hota med att sluta blogga för att få en massa kommentarer helt plötsligt! För så är det ju! Så fort man säger eller funderar på att skita i detta så får man helt plötslligt en massa kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Jag älskar din blogg, läser den varje dag!

Jag vill ha mer, mer, mer!!



Kram Gammelmoster

2011-04-19 @ 09:57:03
Postat av: Civette

Trodde du viste att jag var lat ;) kram på dig

2011-04-19 @ 12:07:13
Postat av: Emelie med busungen elliott o sessan leila

Jag brukar kika in o läsa på mobilen oftast.. O då tar de sån tid att kommentera så jag oftast inte hinner, förlåt!! Ska försöka bättra mig :)

2011-04-19 @ 18:56:57
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Jag vill kommentera din kommentar med följande kommentar: tidsbrist och lite smålathet...

Men jag älskar din blogg och alla fina kort!

Kram

2011-04-19 @ 21:43:45
Postat av: Anonym

Jag tycker Madde ska skaffa en blogg och blogga om allt som händer på departementet!

2011-04-19 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0