Snor,host regn osv

Publicerat: 2010-09-13 Kl: 21:45:12 | I kategori: Allmänt


Milo stackars har blivit förkyld så idag blev det inge dagis. Annars har han varit pigg och glad men ja håller honom hemma imorrn också så han får bli ordentligt frisk.

I morse mötte jag upp cassandra i forum. Det första vi gjorde var att äta lunch då båda var gravida och utsvultna:P Sen skulle cassandra in på din sko som tydligen inte exicterar i forum längre???? Så vi begav oss till Sickla istället med en mellanlandning på barnens hus där vi skulle hämta ut en babybox men som blev misslyckat då något inte funkade. Jag fick låna en matte b bok av henne också så nu ska ja bli bäst på matte:P

När jag kom hem busade jag och Milo inne då vi inte (eller jag) var så sugen på att gå ut i spöregnet. Men han var nöjd ändå och fick någon fixidé på att låtsashosta massor haha. Det tyckte han var superkul! Skänt med en lättroad unge:p

Till middag blev det fiskgratäng med bebistomater och champijoner som jag såklart hade gjort själv:)

I morgon ska jag leka med Milo och Andreas. Sen ska ja plugga lite också så man kommer någon vart!


Allt för mig idag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Monica nybliven fru till Jonas!

tittar in och säger Hej =)

2010-09-14 @ 08:40:02
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Katarina, Neo & Liam

kejsarsnitt är lösen =)

2010-09-15 @ 20:04:23
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0