crap

Publicerat: 2010-09-06 Kl: 17:42:43 | I kategori: Allmänt


Jag mår sjukt illa idag. ´Hela min kropp känns slö och hjärtat bultar. Magen känns helt öm också och bebisen sparkar sjukt mkt.
Inatt drömmde jag hemska mardrömmar om min Milo. Varje gång ja vaknade och sen somnade om så fortsatte jag in i den jobbiga drömmen. UH säger jag bara! Inga fler hemska drömmar tack.

Andreas är ledig idag! Han och Milo handlar indigrienser till pastasallad! Det blir mumsigt.

Imorgon ska jag på mattelektion i 3 timmar och försöka bli klokare och på eftermiddagen äta lunch med Andreas pappa och hans brors fru och Andreas så klart. Sen åker Andreas och jobbar och jag hämtar Milo på förskolan.

Idag går jag in i vecka 26. Tiden rusar förbi snabbt nu tycker jag!

Nu ska ja passa på att städa lite här hemma.

FÖRESSTEN! Är det någon här som har gjort högskoleprovet? Satan vad svårt det verkar! Gjorde gamla prov idag och vad är det man ska kunna för knäppa ord igentlligen? haha.

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24 november

de hoppas jag med på.

tackar, nej de kommer de nog ej bli, men de ska hänga vimlpar på sängen sen :) de är på väg hem i brevlådan :)

kramar

2010-09-06 @ 20:57:42
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh va kul!



Det är inte långt kvar nu heller såg jag :) Har han förstått att han ska bli storebror ännu?

2010-09-06 @ 22:02:15
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/
Postat av: stine

tråkigt att du känner så idag, hoppas det känns bättre i morgon.

kramar

2010-09-07 @ 00:07:16
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0