Besök från Israel!

Publicerat: 2010-09-28 Kl: 20:41:14 | I kategori: Allmänt


Japp, där av dåligt bloggande. Min underbara Farmor från Israel är här i 10 dagar för att hälsa på mig och min familj. Vi har inte setts sen vi tog studenten och hon är precis sig lik! Lite smalare men lagar lika god mat, är lika social och galen i barn! Haha.
För er som inte vet så betyder hon väldigt mycket för mig för hon bryr sig om mig otroligt mycket och det är den kopplingen jag har till min pappa. Min pappa bor i Usa men vi har en otroligt dålig kontakt tyvärr som beror på massor av saker. Men Men. Därför är jag otroligt tackam att jag får ha kontakt med någon från min pappas sida.

Allt annat går bara bra! Matten har verkligen börjar lossna nu och allt annat går bra och Milo har kommit in i en "Nej" period då han säger nej till allt trots att han vill ha ngt:P haha... Han kan till och med säga NÄÄÄEEE i sömnen, gullungen:P Jag kan inte låta bli att tyca att det är gulligt trots hans trotsiga humör :P Han är ju så charmig i mellanåt så de där trotsiga tillfällerna glömmer man snabbt!

Fick reda på idag att en gammal jobbarkompis till mig ska föda med snitt på SÖS exakt samma dag som mig idag haha... Snacka om sammanträffande. Så bebisdejt på BB är redan inbokad haha.

Nu ska ja kolla lite på Idol.


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-29 @ 04:15:08
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Anni

Hej!

Jag är gammal kollega/kompis te Madde (Linus mamma)

och som ett sammanträffande så är våran dotter född exakt ett år innan eran son:) har en son född augusti 09 också.

Iaf d jag ville säga var att jag är planerat snittad på sös med våran Zander och dem var riktigt bra där!

Så känn dej inte orolig, du kommer bli fint bemött o ha ett snyggt ärr sen:)

undrar du något mer är det bara att maila, kanske jag kan svara på nåt.

Lycka till!

/Anni

2010-09-30 @ 19:13:15
Postat av: Katarina, Neo & Liam

Neo har ochså smala och SMÅ fötter =)

2010-09-30 @ 20:02:15
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0