Matte

Publicerat: 2010-10-14 Kl: 17:56:46 | I kategori: Allmänt


Idag har jag  segat ut min hjärna totalt.
Kl 9 imorse gick jag på mattelektion. Han som hjälpte mig förklarade superbra om linjära funktioner och det kändes inte alls så svårt som jag trodde.
Sen skulle ja ha lektion vid 11 med den ordinarie matteläraren och hon rörde till allt i min hjärna så nu känns det som att jag är på ruta noll igen. Hon rörde till det så mkt så ja knappt kan räkna ut en ekvation :(
Så jag ska nog inte gå på hennes lektioner längre. Hon gör en för stor bild av allt tänk så man bara blir yr i huvudet.
Sjukt att man kan köra fast så hårt!?

Jag hämtade Milo på dagis kl 3 och vi gick hem med var sin vagn.. Jag med Milos och Milo med gå vagnen:P Han samlade in alla löv och ekollon som han kunde hitta på vägen och sen stannade vi till vid parken innan vi gick in för att laga mat.

Idag blev det thaigryta med tofú och färska grönsaker, kokosmjölk och smaskiga kryddor med ris till!

I morgon ska jag köra dubbellektion på bilskolan, annars inga andra planer.

Magen mår nog bra:) Stor och rund och väääääldigt livlig!

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

tack :) jaa verkligen :D

2010-10-15 @ 19:01:00
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Hejsan :) längesen. Hur är läget? Hur känns det att snart vara tvåbarnsmamma? Har graviditeten varit hyffsat lätt lr jobbig?



Hm det där med matte känner jag igen... Jobbigt.

Vad läser du mer?



2010-10-20 @ 21:32:22
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0