Matte matte och matte:)

Publicerat: 2010-10-20 Kl: 20:12:11 | I kategori: Allmänt


I dag ni! Milo var superpigg i morse och inge snor och ingen feber så jag frågade om Dagis var ett bra erbjudande för herren och svarat blev: MMMM, med ett stort smajl och han hämtade sina ytterkläder :P Han fick ha sin overall. Samma som han hade förra året som han iof drunknade i då men nu sitter den perfekt:)
När jag lämnat en superglad kille så gick jag till skolan och hade mattelektion mellan 9 och 12. Sen åt jag lunch med en mattekompis och sen mellan 13 och 15 fick jag lite privatlektion av en kille som jobbar på skolan! Det gick superbra verkligen. Vi tränade på linjära funktioner osv.

När jag sedan hämtade Milo var han på superbra humör och hans fröken sa att det hade varit full fart på honom hela dagen och att han hade varit helnöjd:) Kul att höra som mamma med andra ord att ungen trivs:)

Sedan ville Milo gå hem och det fick han göra. Först gick vi och handlade och han drog en egen varukorg med alla varor i och var supermallig! Sen gick han hela vägen hem... Eller sprang:P Jag försökte ta lite fina bilder men hur lätt är det??? De flesta bilder blev bakifrån så jaa... här nedan kommer de bästa haha. Sen efter liet middag och bus hemma somnade han framför tv:n i soffan:) Så söt!!!!!!!!!!!!

Jag ska försöka komma ihåg att ta en magbild också nu när man är i v 32 men det får ni vänta med till i morgon:)

Kram









Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Sådana overaller borde faktiskt finnas upp till 3 års ålder.. lr tillochmed 4. Så mkt mkt mkt enklare att ta på!! Jag saknar. Olli hade ju bara sin sån en vinter.

2010-10-20 @ 21:34:03
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: emelie, elliotts mamma o gravid me nr2

naaw, söt liten pojk ni har =)

Ska bli spännande o få se magbild sen..hihi!



Va gött me pizza, de är aldrig fel ju ;) jo, då det är bara bra me magen..de busas runt för fullt. O jag som tyckte att de va mkt liv i magen när jag väntade elliott- denna gången är de ännu mer ju..haha! HElt otroligt att en liten krabat kan ställa till me så mkt kalas i magen! hoppas allt är bra,

kramar

2010-10-21 @ 19:15:41
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0