Uppdatering :)

Publicerat: 2010-11-26 Kl: 16:50:29 | I kategori: Allmänt


Hann inte skriva något på bloggen igår plus att jag var helt slut.
Jag var fört hos Barsmorskan. Sf måttet var på 35 cm så det var betydligt mycket mindre än vad det var med Milo i samma vecka:P Hade 38 då.

Vi gick även igenom graviditeten och gjorde en sammanfattning.
Efter det åkte jag till barnmorskemottagningen i Orminge där jag hade läkartid. Fick träffa en jättebra läkare som lyssnade på vad jag hade och säga. Jag har fått ytterligare un UVI och nu får jag inte behandlas så vi kontaktade spec mödravården och de flyttade fram kejsarsnittet lite så jag ska slippa gå obehandlat onödigt länge så nu kommer bebis den 8e Dec istället. Kanske inte så jättestor skillnad men 5 dagar är guld värda för mig då jag knappt sover alls på nätterna på grund av att jag måste springa på toa hela tiden.

På kvällen hälsade vi på Andreas pappa. Där fick vi mat som Andreas syster hade lagat. Vegetariskt med fårost!
Idag har jag städat hela dagen lång och nu ska ja starta upp med käk. Lax i ugn med sås och sallad!

I morgon blir det playdejt med Emelie och Lukas på Andys med lite andra människor tror jag och sen ska vi hit och mysos.

På söndag blir det jobb! sista gången på lääänge!

Allt för mig leverpastej!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie, med elliott och bebis i magen

ja, visst kan de bli närsomhelst nu. Skulle ju helst vilja i helgen jag..men så blir de nog inte. Jag tror de snarare blir runt v 40 om inte på övertid denna gången! Men de lär märkas. Nämäen oooj då, då komer din bebis o komma väääldigt snart ju =) gud så spänannde! Haha..kul o se om jag hinner före, tror dock inte de ;) hoppas allt är bra o att ni får en mysig playdate imorn! kramis

2010-11-26 @ 20:45:34
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

haha jaa verkligen, tror att lilleman äter upp mig ;D hahaha! nejdå!



Men de känns så himla skönt att allt har försvunnit! Nu ska jag bara gå ner Josefins gravkilon också ;D haha! Gick ju ner i början med henne och sen gick jag upp med alla fikor som blev :D haha

2010-11-29 @ 10:27:39
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf.

Grattis till syskonet :) , är det en flicka eller pojke?

sonen kom i vecka 38+0 då låg mitt sf mått på 38 när dottern kom 3 dagar innan bf låg det på 34-35 så det var ju en jädrans skillnad och ändå skiljde det inte alls mycket på dem.



kramen.

2010-11-29 @ 20:34:27
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



ja verkligen :( Jag blev så ledsen.



haha nej men lägg av du är fin och gravid

kram Love

2010-11-29 @ 21:03:27
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

haha precis :)

2010-11-29 @ 21:33:36
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0