RES ER UPP ERA LATA AS!

Publicerat: 2010-11-19 Kl: 18:51:17 | I kategori: Allmänt


GRRR! blev så arg på bussen på väge hem idag.
Alla sittplatser är upptagna och en GAMMAL dam kliver på bussen med en liten resväska. Inte en JÄVUL reser på sin rumpa för att erbjuda henne en plats och hon står och håller i sig i räcket vettskrämt för att inte ramla. Folk såg att hon stod där men ingen erbjöd henne plats!?
Hade jag haft en sittplats hade hon självklart fått min. Men tillslut så kan jag inte hålla snattran längre för det verkligen kokade om mig så jag höjer på min stämma och frågar om någon kan erbjuda sin plats åt damen!
1 PERSON reagerar och säger lite ågerfullt att hon kunde ta hennes plats för hon skulle ändå av nästa hållplats!
SUCK!

Men dagen för övrigt har varit myspys:) Milo tog ledigt från dagis för att hitta på ngt skoj med sin mamma:) Jag hittar även Madde på facebook och frågar om hon och Melker har lust att haka med oss till Junibacken:) Svaret blev ja och kl 9 gav vi oss iväg hemifrån för att möta upp de.
Vi var på Junibacken en snabbis då det kom lite väl mycket människor men det var uppskattat iallafall av Milo och Melker. Mer vi mammor som var trötta i huvudet av allt HYSTERISKT folk! Ni skulle bara ha sett hur en kärring betedde sig i kön på väg in haha.

Sen efter lite lunch i magen och dreggel i deras shopping begav vi oss innåt mot staden för att dreggla på lite kläder från polarn och pyret. JAG KÖPTE INTE ETT SMACK! BRA VA!?? (Iof är jag nästan pank, så det gick inte riktigt, men ändå :) ).
Barnen sov! Och vi gick vidare i lite andra affärer... Jobbar inte folk på fredagar undrar jag??? Människor var ju nästan överallt!

Efter ett hej då till dessa trevliga människor gick Milo och jag och köpte en ros och begav oss till Milos farfar för att ge honom den och fika lite för att sedan bege oss hem!

Stackars Andreas jobbar till 23 ikväll och har jobbat sedan 7 i morse. Han är så duktig min fina!!!!
Milo och jag kör myskväll framför Idol ikväll!

Bebisen får föressten hemskt gärna komma ut nu för nu känner jag mig otympligt stor och fet och börjar få smärtsamma sammandragningar osv!!!!Men jag får stå ut i 3 veckor till! Eller njuta??? ;)

ADJÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0