MUUUUU

Publicerat: 2010-11-30 Kl: 13:12:00 | I kategori: Allmänt


Helgen har varit tipp topp med besök i sickla där pengar har spenderats tillsammans med Emelie och Lukas, Sandra och Julia, My och Alvin och Emelies kompis som jag glömmer bort hela tiden vad hon heter med hennes son Jamie! :)
I kassarna hamnade julpyssel från panduro och en skötväska:)
Sen följde emelie och lukas med oss hem och sov över och emelies kompis (som ja inte kommer ihåg namnet på) följde med en stund också:)

Lukas och Milo är som bill och bull. Ena studen pussades de och andra studen nöp Lukas Milo i kinderna medan Milo drog honom i håret eller bråkade om vems sak som var vems:)
Men Roligt hade de.. De härmade varandra och sprang upp och ner på madrassen som Emelie och lukas skulle sova på osv:)

Igår var Milo lite hängig på morgonen så jag höll honom hemma.. Han var gnällig fram till på kvällen då vi var på kalas hos min brbr som ble 16 år. Då var allt roligt och spännande igen:)

Idag har jag tagit och unnat mig en sovdag då nätterna inte fungerar för mig just nu:)

Jag är så sjukt taggad på att banta ska jag berätta för er!

Jag ska ner vartenda gram jag gått upp plus 12 kg till!
Jag ska ner till 55 kg och thas it! Totalt ska jag alltså ner 24 kg!!!!! Den ni! Men snygg kommer jag bli iallafall ;)

Var i forum en sväng igår med Emelie och Lukas. Det enda positiva med att gå i affärer när man är gravid är att man inte ens orkar titta på kläder. Man är inte ett dugg sugen på att köpa något men Jag köpte ialalfall amnings-bh ar som var nödvändigt inför mina stora mjölkbomber som komma skall om 8 dagar!

Fatta! 8 dagar kvar, och sen är man tvåbarns mamma:D Alltså får jag ett till onsdagsbarn denna gång. Milo föddes på en onsdag och det var ju lyckat:D

blablablalbalba...
Nu ska jag leta efter något i kylskåpet, ta ett bad och sen hämta prinsen på dagis! Skulle ha tvättat idag var planen men Andreas lyckades få med sig tvättnyckeln till jobbet! Bra gjort!

Kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Madde, Mamma till Melker

Du kommer att klara dig lätt! Jag har klarat 20 kg och har typ 15 kvar, det är bara att ösa sen Ruby :D!

2010-11-30 @ 13:44:24
URL: http://parfymfri.blogg.se/
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

ojdå lycka till! :) varför just om 8 dagar??

det är så härligt med en av varje! tror du kommer märka en enorm skillnad på bebisar, tjejer är oftast väldigt mammiga och klängiga och lite högljuddare :)



kramar

2010-12-01 @ 09:21:36
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0