Den bittra har vaknat....

Publicerat: 2010-11-15 Kl: 10:42:28 | I kategori: Allmänt


Japp! Jag är vaken. Eller det har jag varit ett tag.
Gick upp vid halv 7 med charmören Milo. Snacka om att han blev glad när jag nämde att vi skulle gå till dagis idag. Han har inte varit där på snart en vecka eftersom han har varit sjuk.

Denna vecka har lugnt tärt på oss haha. Han har varit dunderförkyld med feber men ändå extremt hyperaktiv och hade nog helst åkt i väg på massa roliga äventyr, men istället fick han dega hemma och vänta på att bli frisk!? Han har inte varit på det gladaste humöret de sista dagarna om man säger så och speciellt inte igår när han är frisk och jag går och blir sjuk! hehe.

Han var super arg när ja skulle natta han igår kväll. Sen i natt vaknade han och var frustrerad över något så jag ville flytta över han till vår säng eftersom han stod och grät men så fort jag tog i honom slängde han sig i madrassen och blev ännu argare!?
Men sen i morse var allt som bortblåst. Pigg och glad som en lärka.

Det första han gör när vi går ut mot dagis är att sätta sig i en vattenpöl. Smarta mamman tänkte att idag ska jag göra det lätt för mig att bara klä han i jackan och sätta ner han i åkpåsen.... Men jag glömde kolla ut genom fönstret och kolla väderprognosen:P
Så in igen... nya byxor och ut med REGNBYXOR. -Lite smartare. 25 min senare var vi på dagis för att åka vagn är till för bebisar och INTE för Milosar:P Vattenpölar är SÅ mycket roligare <3

Nu sitter jag här och är segare än segast trots att ja gick hem och sov. Snoret rinner och kroppstempraturen känns för hög...Men nu blir det fullt ös medvetslös med skola, osv resten av dagen innan man ska hämta Milo igen.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

haha jaa :P vi köpte stl 44 igår på kappahl och de är också lite stort :P hihi :) Min son är inte så stor :P hihi



Ammningen går jätte bra :) Den gick igång på en gång! :) Och nu blir bara mjölken fetare och fetare känns de som :P hihi



aJag vet inte om han gått upp något, får inte tag på BVC :P Men hoppas de ringer upp snart! :)



Vilken osis. Men då är de ganska bra att de väntar ändå om hon inte gått så långt ännu! Men ändå typiskt!

2010-11-15 @ 10:54:41
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0