Alla föder barn!

Publicerat: 2010-11-12 Kl: 18:56:49 | I kategori: Allmänt


Utom jag ..för ja måste vänta en hel månad till:P Är det inte lite orättvist igentligen ;)?
Nä men seriöst. jag är trött på at tva fet nu. Det är nu gnället kommer. tänk att ni kommer få stå ut med 1 månads gravidgnäll nu för i morgon ör det precis 1 månad kvar till skrutten plockas ut:)

Milo tittar på barntv. Minimello är hans absoluta favoritprogram på fredagarna.. Ganska bra faktiskt:P

Men det här med att alla föder barn menar ja då så klart Cassandra som fick sin toksöta son för några dagar sen och nu ligger min  kompis Jessica och trycker ut sin Tyra på sös!  Jag är avis men glad för deras skull så klart:D Ja vet ju av erfarenhet nu att denna jobbiga väntan är som bortblåst och värt det när ungen har kommit:)

Andreas är och äter middag men sina systrar och sin pappa! Så denna fredagskväll spenderas ensammen med min Milo.

Vad gör ni?
kram

Kommentarer
Postat av: Emelie, med elliott och bebis i magen

haha..ja vet..visst verkar alla föda barn nu? Man vill ju oxå bara va en av dom snart..de är som du säger nu man börjar klaga. De är nu fötterna svullnar upp, nu man är sådär stel så man knappt kan böja sig ner, nu som magen känns störst ever även fast den ju kommer bli störrre..4 veckor kvar tills bebisen här är beräknad o titta ut..men jag tror de lär dröja längre =( hoppas ni har en trevlig kväll,

kramis

2010-11-12 @ 20:52:30
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0