storstädning

Publicerat: 2010-05-31 Kl: 12:58:52 | I kategori: Allmänt


Hellop! Nu var det ett tag sedan jag gjorde ne uppdatering här ... IGEN.
Kan berätta lite kort att vi har köpt flygbiljetter till Halmstad så vi bär av den 15e Juni och blir kvar där i 2 veckor. Andreas Åker dock hem några dagar tidigare då han ska jobba men det blir bra ändå!

Milo går sin sista vecka på dagis nu, och sen blir det sommarlov för honom till Augusti. Förhoppningsvis kommer jag in på min utbildning i augusti också. Jag är äntligen klar med min komvux som jag har kämpat med hela vårterminen så det känns grymt skönt. 8 kurser gjorde jag!

Annars har det nog inte hänt så mycket.. eller jo, en sak men det blir en hemlighet tills jag skriver ut det här ;)

Idag har jag storstädat här hemma och rengjort golv och lister och sorterat lite leksaker i milos rum...
Sen ska jag hämta skrutten på dagis och vi ska leka med Neda och Lilly.

Vad mer ska man skriva??? Milo har fått tillbaka sin mjölkallergi och den är värre än innan så nu får det bli mjölkfritt tills han blir en vuxen pojke och får bestämma själv vad han vill stoppa i sig. Jobbigt för honom då han inte kommer förstå nu när han är liten varför han inte får äta samma saker som alla andra. blää.
Han har kommit in i någon tillväxtperiod nu för vips så var strl 80 nästan förlitet?
Jag satte han även på våran våg här hemma och siffran stannade på 10,6 kg. MIN STORA POJKE! haha. jag tror han är 80 cm lång nu får han har verkligen växt:)
Busig är han också för den delen. Men det är charmigt det med.

Veckan kommer bestå av en grundstädning här hemma. Slänga kläder som inte används, städa ugnen, kylskåpet osv.

Slänger in en bild på knutten här. Han ÄLSKAR att sitta på ballkongen och titta på folk som går på gatan och så brukar han vinka till de också, fast de inte ser honom:P

Ha det så bra!




Kommentarer
Postat av: Karoline&Oliver

Den var verkligen perfekt :-) Nu längtar jag redan till Aug då det blir grekland i 16 dagar.

Postat av: stine - mamma till Wiggo

ja elle rhur, nytt och fräscht ska det vara :)



söt lillemannen är när han sitter på stolen, gullnos

2010-06-01 @ 11:15:22
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: rund och hård? Är du gravid igen? Lät faktiskt som det haha :) Om du är det, så grattis och om inte.. så felåt för min misstolkning :)



Bra val, tror inte du skrämmer slag på hela stan iaf:P

2010-06-01 @ 13:35:53
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: guuu vad kul :D GRATTIS! Har int sätt något i bloggen om det, ahr du skrivit det? Guuu så mysigt :D

2010-06-01 @ 21:10:37
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: då förstår jag! Guuu så roligt..klart dom kommer ta det bra, det tror jag iaf :)



jag vet inte än, någongång :D

2010-06-02 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0