Negativ inställning!

Publicerat: 2010-05-19 Kl: 08:48:00 | I kategori: Allmänt


För ett tag sedan, eller flera månader sedan fick jag det svart på vitt att det finns släktingar som faktiskt pratar illa om en bakom ens rygg. Jag snokade inte fram det beviset utan det var på datorskärmen mitt framför mig av en ren "olyckshändelse".
 Jag kom över det, men här om dagen fick jag en känsla om att det händer igen. Är det verkligen värt att ödsla energi på människor man tror man kan lita på och som man tycker om, men som i själva verket talar illa om en?
Jag tycker det är så jävla fegt, att inte bara säga rakt ut vad man tycker och tänker. Inget blir löst av att snacka skit bakom ens rygg. Så gör man inte mot någon som står en nära, oavsett om detä r en vän eller släkting. Tragiskt tycker jag.

Jag talar ut för er alla släktingar som läser min blogg, så får ni veta hur jag känner. Inga mer lögner tack!


Kommentarer
Postat av: stine - mamma till Wiggo

usch vilka släktingar, vi har också haft lite problem med släkten :(

men nu äntligen är det löst!

nej en sån säng har jag inte sett?

fast IKEA kanske har sånna? gå in på deras hemsida och titta vettja ;)

Kram

2010-05-19 @ 11:47:15
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0