Zumba

Publicerat: 2010-03-24 Kl: 20:32:39 | I kategori: Allmänt


idag idag idag har jag först blivit mycket stolt över min son Milo som för första gången sovit i sin säng en hel natt! Han var på superhumör nä klockan slog 06.00. vi gick upp och åt frukost och lekte en stund. sen gick vi till öppna förskolan och OM milo älskade det? han har ju inte lekt med andra barn på evigheter. På eftermiddagen gick jag till skolan. jag hade Matte B lektion. Jag har aldrig kännt mig så korkad i helam itt liv då jag verkligen inte fattar hur man löser en ekvation!??? Svaret på ekvationen är ju lätt att lista ut men HUR man ska ställa upp detta fattar jag inte... Kan någon förklara det för mig på ett bättre sätt än min mattelärare tack? Jag tyckte synd om han då han gång på gång försökte banka in skiten i mitt huvud.
Nog om det.
På kvällen så mötte jag upp sandra på gymmet och vi provade på Zumba för första gången. Det kan jag verkligen rekommendera. svetten forsade och man hade så himla skoj! Me like me like.
imorgon blir det bvc för vikt längde spruta och 1årskontroll som vi skjutit upp då det har varit sjukdomar hit och dit.

Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa!
kram

Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

åå kan göra ett försök dra med boken på fredag! Jag är visserligen DUNDER förkyld men så fort jag får i mig te äre typ bra.. så hajjar nada! Men de är ju bara torsdag imorgon så lär hinna bli dunderfrisk (A)

2010-03-24 @ 22:30:50
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

hahhahhaha nej gjorde han? Hon måste blivit choooockad asså :P!!

Lite roligt dock :P



kram Love

2010-03-24 @ 23:21:26
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

zuuuumbaaa är så himal trött på den reklamen haha :D

2010-03-29 @ 15:00:17
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0