På bättringsvägen!

Publicerat: 2010-03-23 Kl: 10:51:47 | I kategori: Allmänt


Milo har ju självklart åkt på någon underbar förkylning direkt efter magsjukan så han har mer eller mindre haft ca 40 grader i flera dagar nu och en rolig hosta. Men imorse var han feberfri och glad som attans så det måste ju betyda att han börjar bli frisk. Äntligen (peppar peppar).
Nu sover han middag och andreas jobbar. När han kommer hem ska ja ta mig en tripp till forum och låna en bok till min svenska B. Jag började med den och matte B igår och är snart klar med min engelska B så det känns som att det går frammåt nu och att jag hinner bli klar till Juni.
Annars ska Milo vila hela dagen. Inte en främmande bacillusk är välkommen på honom idag haha.

Om något helt annat så har jag pallrat min slappa rumpa till gymmet 2 dagar i streck! GO RUBY! Ikväll blir det spinning och core. Vägde mig idag och hade gått ner 2 kg sen förra veckan vilket jag tycker är ännu ett plus i kanten.

Denna vecka bjuder så mycket som desperate housewifes ikväll, skola imorgon, Edith kommer och hälsar på en stund på torsdag EM om milo är pigg dvs och så ska vi till BVC. på fredag skola igen och jobba på lördag. och självklart ska ja ju trycka in lite gym också ;););)

Här kommer lite bilder från egypten.

tjuuhdeliuu









Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Äntligen lite bilder på charterresenären Milo! Jättefin bild på dig och Milo bl.a.!

Skönt att han är på bättringsvägen! Själv är jag forfarande förkyld, hostig och världens huvudvärk..



Kram Gammelmoster

2010-03-23 @ 12:50:30
Postat av: Madeleine Blixt

Jag saknar en bild på Milo där han ligger på en gul solsäng. Lägg upp den, snälla, han är så söt där!



Kram Gammelmoster

2010-03-23 @ 18:34:04
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Fina bilder. Gick det bra på flyget med Milo?

2010-03-23 @ 21:07:26
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0