God afton.

Publicerat: 2010-06-27 Kl: 20:11:03 | I kategori: Allmänt


Här sitter jag framför datorn och har tråkig och halvsneglar på tv. Jag är så sjukt trött. Jag tror jag har lite vitaminbrister för såhär trött ska man inte vara:P
Det ska verkligen bli spännande och se den lille busen snart igen på ultraljudet. Då får vi ju även se om det är en pojke eller flicka och hur långt gången jag är exakt.

De veckor som har gått har gått så sjukt fort!!! Man tänker inte på denna graviditeten på samma sätt som med milo. Med Milo räknade man ju minuter till ankomsten men det har man inte tid med nu för man har ju Milo att tänka på:)
Hur som helst ska det bli grymt kul med en Milo junior och vi är jätteglada!

Tack alla ni som har grattat! Det är så kul att få positiv energi ifrån er:)

På fredag ska ajg börja jobba. Jag kommer jobba 4 dagars pass och vara ledig 3 hela Juli och sen i Augusti fram tills jag börjar plugga. Milos dagis har stängt i Juli så det är lite typiskt men som tur är så jobbar Andreas och jag ganska mycket olika tider så det kommer nog lösa sig rätt bra ändå. Där imot kommer jag sakna min gulleplutt!
Men det ska bli skönt att få komma och jobba också. Jag har varit ledig i 20 månader! Det är helt galet, men det har varit underbart! Sen blir jag åtminstone ledig 1 år till med knoddis nr 2.

Jag tänkte lägga upp lite bilder från när vi var i Halmstad.

kram













Vi passade på att göra en dagstripp till det danske landet med Jessica, sambo och kompis:)


Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Ja det är ju helt annorlunda denna graviditet som du skriver.

Jag började känna i vecka 17 tror jag. Magen är mycket större nu än med Neo, det syns även på kurvan hos BM.

Hur e det med dig? Trött? illamående?

2010-06-27 @ 21:15:29
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Bra att Milo håller sig ren och fräsch! Buffén ser jättegod ut, vad hungrig jag blir!



Kram Madde

2010-06-27 @ 21:43:21
Postat av: Adam & Alishas mamma

Tack, jag hoppas att barnen kan tänka tillbaka på sin uppväxt och säga att jag gjort ett bra jobb..

Jag är jätte nöjd med den, när jag bara har ett barn tar jag bara bort syskonsitsen. Sen pendlar jag mellan vilket av barnen som ska vara uppe och nere :) & det bästa är att det går att vända sitsen så man kan ha barnet bort från sig eller mot sig!

Ska försöka komma ihåg att fota idag så kan jag lägga upp det ikväll! :) Kram

2010-06-28 @ 09:37:56
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: madeleine

ÅÅÅ va roligt med en till liten knodd! Grattis!!!

2010-06-29 @ 08:40:56
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: freja

shit vilket regn!

2010-06-29 @ 09:00:37
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: madde

var det ett planerat syskon, tänkte i och med att ni gjort ett så tidigt ultraljud?



Nej inget syskon ännu, ska se om jag får jobba kvar på mitt jobb först så kanske efter nyår då :)

2010-06-29 @ 19:59:33
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: CISSI

Haha söta bilder!

2010-06-30 @ 22:08:52
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0