solig dag

Publicerat: 2010-07-02 Kl: 08:56:04 | I kategori: Allmänt


Vilket väder det är idag.

Dagen består av att åka till the snake city ;) (orminge) och hälsa på Della och Tindra. Sist vi såg de små parvlarna var senast i februari på Milos 1-årskalas. Tiden går för fort.
Kl 4 börjar jag jobba.
Nu kommer jag jobba massor fram till Jag börjar på Lärarhögskolan! Det känns bra för då kan jag spara lite mammadagar (inte för att det igentligen spelar någon roll då jag kommer få massa nya dagar när bebis nr 2  kommer men ändå). Känns kul att få börja tjäna sina egna pengar igen och göra lite annat också.

Jag har en fråga till er mammor som läser min blogg.... Känns det som att det ända ni kommer på att prata om är era barn?,Vagnar?,blöjor..?? ja allt som handlar om barnvärlden dvs. ??????

Igår när vi var på thaimiddag jag, andreas och Milo så kändes det som att det ända jag kom på att prata om var ngt som hade med barn och göra... Jag känner mig lite enformig:P

Milo sitter ute på balkongen och badar sin vaforitbil i badbaljan:P

Nu ska jag gå ut.

kram

Kommentarer
Postat av: madde

JAA! Känner mig också enformig. Jag pratar också barn, inredning och styleroom. På sistone mycket styleroom och barnrum, tror Peter är tokig på mig men han säger inget

2010-07-02 @ 10:22:25
URL: http://mtjerneng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0