SMS-inlägg

Publicerat: 2010-07-11 Kl: 08:06:28 | I kategori: Allmänt


20100711421 (MMS)


Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin

Lillebror ville inte ligga still heller, men ibland så :) vi fick 4 bra bilder :D hihi



Varför inte urban 10? Den är jus kit snygg, den hade jag valt om Josefin vart som milo :) för han kommer ändå sitta i vagn ett tag :)



Josefin satt jätte bra ovanför bebisen, vissa barn är ju förlånga, men JOsefin satt jätte bra efetrsom hon inte är så stor :)



Jag tcyker den verkar bra, men en vagn men mindre hjul som den ni tittade på, den kommer funka i snön också, jag ahr gått med min bugaboo bee vagn i snö och de går :)



jag ahr sätt de där erbjudanet många gånger, men de känns fel att köpa en vagn nu så vi väntar och få betala 1000 kr mer :P hahah!

2010-07-11 @ 09:55:22
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och mamma till lillebror i magen

aha okej! Men urban brukar bli ganska smala, men fråga om ni får pröva ;D haha! :) Jag skulle lätt vilja ha en urban :D haha



Josefin är bara 81 cm :) får se nu när vi ska till abrnmorskan i veckan och se om hon växt något, men någon cm borde hon växt :) hur lång är milo? :)



aha okej, jag tror Carro har den vagnen och hon är skit nöjd iallafall :) Bästa vagnen sa hon iallafall :P haha Oj är de sån lång leveranstid, shit :) men den kan man väl också ha som singelvagn sålänge tills bebisen är född?



men va trist! Vi hade en jätte bra :D men fick ni nån bild? :) Men du kommer inte ihåg när du hade din sista mens? och tror du kunnat bli gravid? Så får du ju se om de är rätt som hon säger. Men tänkte, vissa barn ser man väldigt tydligt i tidiga veckor också :)



kramar

2010-07-11 @ 20:54:41
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

var du på VI och handlade igår? :) Tyckte jag såg dig, din sambo och Milo när ni gick ut från affärn :)

2010-07-12 @ 21:52:55
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0