man känner att man lever :p

Publicerat: 2010-07-28 Kl: 21:51:26 | I kategori: Allmänt



Här nedan har ja laddat upp massor med bilder från ultraljudet igår. Flickan ville inte visa sig så bra på bild (precis som sin mamma, som är kameraskygg) men lite fina blev det iallfall:)

Idag började dagen med Ikea med Greta! Jag köpte en spegel, hylla som man kan göra om till skrivbord, lampa och fotoramar.
Spegeln har vi inte fått upp än så vi får flörta lite med gammelmoster Maddes kille att komma hit med en borr så vi kan få upp den ;););)

Efter det var det bara att åka hem och montera ihop hyllan medan Milo och Andreas var ute och lekte.
Sedan åkte jag till forum och träffade cassandra och josefin! Det var hur trevligt som helst och det blev lite shopping till de flivande tjocka mammorna, mat och lek i lekhörnan.  Mycket trevligt som sagt!

När jag kom hem hjälpte Milo mig att montera ihop lådorna till hyllan och han var så nöjd att få hjälpa till med skruvmejseln och hammaren.

När hyllan var klar blev det städning efter allt skräp och nu sitter man här medan Andreas nattar Milo och har världens värk i hela kroppen haha.

Nöjd med dagen!

Tack föressten allesammans för alla gratualtioner till flickan! Jag kan ju säga såhär, att Andreas är hur glad som helst över att få en dotter, och jag med förstås:)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Elliott gravid med nr2

oo..va mysigt me en av varje =) GRATTIS!

Hur blev det med datumet nu då? flyttades de nåt? kramis

2010-08-01 @ 12:31:15
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0