En bloggning från mobilen! Min söta busu...

Publicerat: 2010-07-08 Kl: 21:41:51 | I kategori: Allmänt


En bloggning från mobilen! Min söta busunge ligger brevid mig i sängen. Han har drömt mardrömmar tror jag för han har gråtit massor i sömnen stackarn! Idag har vi haft det trevligt. Greta och ludde kom hem till oss på morgonen och lekte. Sen gick vi till forum för att greta skulle fixa några ärenden. Vi mötte upp emelie och lukas oxå. Vi hängde inne på biblioteket och ludvig och milo busade runt och satt vid en dator med något pippispel som var väldigt spännande. Lukas sov nästan hela vistelsen;) sen åkte greta och jag och grabbarnå hem till oss igen och lekte lite till :) sen kom min mamma en stund och hälsa på. sen bestämde milo att han ville ut och hojja ;) hans vilja är min lag:-) just det. Jag hade presentkort på akademibokhandeln så jag passade på att utnyttja det. Det fick bli en bok som heter bitterfittan haha. Den ska bli intressant att läsa den. En snabb mobilbloggning blev en lång. Imorgon blir det jobb i 4 dagar :) hej hopp!


Kommentarer
Postat av: madde

Haha ne det blir inte alls mycket annat att prata om. När jag fortfarande var mammaledig var det verkligen det enda man snacka om. Och när man träffa folk som inte har barn kände man sig alltid så dum efteråt för man prata mer om sitt barn än vad man fråga dem om saker hahah! Men dem är ju så underbara dom små liven! :) När jag kommer hem från jobbet så sitter jag bara och stirrar på Linus hela tiden och njuter! :)

2010-07-09 @ 07:01:58
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin

jag gillar inte allas den vagnen! :D haha!

De blir en ohil och teds för oss! :) Hur går de med vagnletande för er :) hihi



När har ni tänkt beställa en vagn då? :)

2010-07-09 @ 22:22:04
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0