Per i hagen!

Publicerat: 2010-01-28 Kl: 10:05:10 | I kategori: Allmänt


Uhh vad jag har sovit dåligt inatt. hade riktiga kramper i magen och trodde att det var vinterkräksjukan på G men än sålänge har inget skett:P Mår bättre idag iallafall och ska surpla i mig lite soppa.
Snart kommer en tjej och hennes dotter hit som jag träffade på öppna förskolan i förrgår. det visade sig att vi bodde grannar typ så det ska bli superskoj! Hennes dotter är bara 1 månad äldre än Milo så det blir ju prima!
Igår var vi en sväng på IKEA. Vi köpte 2 st lampor varv en sprack när jag skulle sätta i lampan? Kan man lämna tillbaka den och klaga på dålig kvalité`??? Vi köpte även ett köksbord men det fick bli Ek. SUPERSNYGGT vart det faktiskt. Det vita hade nog brytit för mkt tror jag, men detta smälte in aldeles utmärkt.
Milo mår bra och sover middag för tillfället:)
jag sitter och väntar på ett samtal från yrkes och studievägledaren som ska hjälpa mig att planera vad ja måste läsa upp . Trodde Jag hade allt klart för mig men ack så fel jag hade.. Har man ett slutbetyg från gymnasiet får man bara läsa upp de IGna.. lite sugit när ja har läst en barnskötarutbildning på sidan av och fått bra betyg på den. Trodde det skulle räknas som en komplitering av mitt gymnasiebetyg men de betygen kommer inte räknas alls så istället måste ja ev plugga upp massa tråkiga handelsämnen............................................................ Vi får se för hon babblade npgot om att om ja skulle studera till förskollärare och hade en barnskötarutbildning så trodde hon att man kunde få ngt som kalas "tillgodopoäng". AJA. lär väl fatta emr när hon ringer och vi går igenom allt. Håll tummarna på att det itne blir för mkt haha.

Soppa var det ja!

kram hejs


Kommentarer
Postat av: Greta

Om det var en såndär ny lågenergilampa hoppas jag du var försiktig - innehåller kvicksilver =/!

2010-01-29 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0