Kallt!

Publicerat: 2010-02-22 Kl: 19:26:33 | I kategori: Allmänt


hej hopp! bloggen har varit åt sidan några dagar nu då man inte har  så mycket tid:)
I helgen har jag jobbat både lördag och söndag. I lördags var det ridning med F och i Söndags bio. kan ju rösta för att bion var urmysig inne i värmen vilket ridningen midre var haha..ISKALLT! Men vi överlevde :P
Anika och Yasmine var även här och hälsa på och nattade över mellan lördagen och söndagen. Vi kollade på film och somnade i soffan..eller jag somnade i soffan haha..

Idag var Milo och Jag i forum en sväng och köpte nya jeans till mig och en tunikas om ja ska ha i Egypten.. :) Vi åker på Fredag och behöver jag säga att jag längtar:P?
jag har även köpt massor med mat till milo som ska med dit. gröt,burkar,drikki,smoothie,festisar, fruktpuréer, vätskeersättning och ngn bakteriegrej som ska förebygga magsjuka.. Allt ska med haha.. Vill inte att han äter maten där då de inte har så bra rykte med hygien osv.
Allt är nerpackat nu utom blöjor.. kan man köpa det där tro? Någon som vet?

Sömnen har börjat gå åt rätt håll igen tack och lov. Andreas bestämde sig för att bita ihop och bara för det så somna milo direkt och har fortsatt så..Sen att han vaknar om nätterna är en annan femma men skönt att läggningarna går bra nu iallafall:)

Imorogn ska vi först till öppna förskolan och sen till MIO och införskaffa oss en ny soffa om vi kommer överens om något dvs:P

På onsdag är det skola igen och på torsdag ska vi leka med gretis och luddis:D Skoj! det var för länge sedan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska ja dyka ner på golvet till Milosötisen!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

att du ska utomlands har jag missat, fy va FUSK!!!!

Jag skulle ta mig mig blöjor, för TÄNK om det inte finns :P



sv: Han mår bara bra, lite gällig men sånt får man ta :) Hur mår din knodde dåå?

2010-02-22 @ 19:55:42
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Det låter bra det! Blir en massa extra packning bara :P



Ajdå :( Ja det är nog säkert så :/ Jobbigt! Kanske är han allergisk mot något annat? Förhoppningsvis så är han fri från allergin. Men när det är mage och eksem så låterdet nästan som mjölken tycärr :(

2010-02-22 @ 21:38:01
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Okej, jag får prova mig fram! Det är bra att du finns för då kan man fråga så mycket haha :D

2010-02-23 @ 22:14:39
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Usch så jobbigt! Ja det gör du rätt i! Kanske blev lite för mycket för han iaf. Hoppas att det går över nu då så det inte är någe annat. Hehe ja expert blir man nog lätt på sitt område :D

2010-02-24 @ 10:00:35
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo precis, det löser sig alltid (i dom felsta fallen). Tack så myckt!

2010-02-24 @ 11:25:31
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Tess

hej!

jag har varit i egypten.. det fanns blöjor på apoteken, dock ganska dyra.. jag hade med mig en sån låda- 3 förpacningar i den va+

vi vart ordentligt magsjuka hela högen!

ladda väskan med våtservetter, handsprit, spritservetter, vättskeersättning, flaskborste, vattenkokare och ett göatt humör!

kram

2010-02-24 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0