Engelska B

Publicerat: 2010-02-03 Kl: 20:34:00 | I kategori: Allmänt


Idag var jag på min första Eng B lektion. Läraren var lika gammal som jag haha, men hon var grymt duktig. Hon kan 5 språk flytande och håller på att lära sig sitt 6e. Ambitiös?????
Vi är bara 2 stycken i vår grupp vilket känns underbart haha. Då slipper man göra bort sig!
Andreas och Milo hängde på öppna fsk medans Jag var i skolan.

Apropå förskola har vi fått en plats i Maj!!!!!!!! gud vad skönt att ha det kalrt måste jag säga. Han kommer skolas in då men har honom bara där några timmar i veckan från start. Sen är det stängd 4-5 veckor mitt på sommaren så han kommer inte börja på riktigt  fören i Augusti. Det blir superbra det tror jag.
Vi fick det dagisen vi även valt i första hand så vi kände verkligen att vi var tvugna att tacka ja trots att vi igentligen inte hade velat ha in honom fören Augusti men som jag skrev innan så kommer han ju knappt vara där ändå :) Dessutom frågade rektorn om Jag var intresserad att sommarjobba på den förskolan också. Hur toppen är inte det???

Imorgon ska Milo och Jag över till en granne som har en jämngammal flicka som honom . Ska bli trevlans. Sen på eftermiddagen åker vi nog till NK och ska byta upp oss en storlek på en sjukt snygg adidasjacka som Milo fick av sin faster igår:) Lägger upp bild på den sen. Det är en vindjacka. sjukt häftig :)

På fredag ska jag till skolan igen i 2 timmar och sen kommer Anika och hennes yasmine hit och busar. Det skoj. På lördagen blir det jobb för min del! Längtar efter det.  Det är rena terapin för mig att åka ut i stallet varannan helg och umgås med F och hästapållarna!

På söndag ska vi hem till Lukas och Emelie och ge 1årspaket och gratta massvis!

Ha en trevlig dag/kväll/natt/ morgon!

Adjööööö



PS. Denna stora pojke har tagit ytterligare några steg både igår och idag. Framsteg! Han stod utan att hålla i sig idag mer än 1 min idag också. Superduktiga gosepojken! Mamma är så stolt:)

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Duktig han är! :D



sv: Jo percis, allt är känsligt :)



Jag tror inte vi får den för att vi var slutligen 6a och sen försvann annonsen, men vem vet dom 5 persnerna kanske har betalningsanmärkningar och inte blir godkända :P haha

2010-02-03 @ 20:41:39
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0