Nervös:)

Publicerat: 2010-12-07 Kl: 20:51:02 | I kategori: Magen med Lova


Ojjojjojj vad jag snart är 2-barnsmamma!

Idag var vi på inskrivning på sös. Allt såg bra ut men jag har börjat få massor med sammandragningar som var rätt kraftiga blir det värre så får jag åka in ikväll/natt.
Är det inte lite typsikt ändå? :)
Nu har jag sammandragningar som trycker på som satan med var 13e minut ungefär och de gör inte lika ont som innan.
 
Efter kl 12 inatt får jag inte äta och dricka max 3 dl vatten fram till kl 6 på morgonen. Sen blir det svält till bebis är ute:)

Kl 9.00 kommer vi vara på plats och snittet kommer ske någon gång mellan 9 och 12, beroende på hur lång tid det tar för de andra att snittas osv.

Så om max 15 timmar borde jag vara OGRAVID :)

Något som besvärar mig lite är att jag kommer att sakna min Milo sjukt mkt! Jag har aldrig sovit utan honom så det kommer kännas lite konstigt och jag känner redan att jag saknar honom. Men tur att han har sin pappa som sover hemma med honom sen! :)

Kommer uppdatera bloggen i morgon när allt är klart och jag känner att jag orkar :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Frida

Oh verkar vara så spännande, är så lycklig för dig och samtidigt avundsjuk på dig som får träffa din underbara bäbis imorgon :D

2010-12-07 @ 21:38:53
Postat av: mikaela - miliams mamma

LYCKA TILL IMORRN! DU MÅSTE UPPDATERA SNARAST :P

2010-12-07 @ 22:49:18
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Katarina, Neo & Liam

Åå vad spännande! Lycka till nu!

Kram

2010-12-08 @ 04:44:39
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Emelie, Elliotts mamma o gravid med nr2

ooo...så spännande för er =) hoppas allt gått bra nu =) vill oxå snusa bebis ju =/ kramar

2010-12-08 @ 10:24:13
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0