god kväll

Publicerat: 2010-08-14 Kl: 21:51:15 | I kategori: Allmänt


Halloj! Något bloggande har jag inte hunnit med denna vecka. Jah har jobbat varje dag och imorogn är första dagen på 10 dagar som jag är LEDIG:P
Sedan blir det jobb  6 dagar till. Ledig 1 dag och sen 2 dagars jobb igen. Sen blir det nog plugg för hela slanten. Kommer jag inte in på min reservplats på stockholms universitet och beslutar mig för att inte gå på södertörn så ska ja plugga komvux 1 termin igen för att dels ha ngt att göra men oxå att få upp betygen lite till då det verkar som att behörighetskraven bara blir mer och mer..
Jag är även lite sugen på att kanske plugga spanska steg 1 på komvux. Vore kul att lära sig lite då jag kan lite små fraser och ord hit och dit. Snyggt språk för övrigt tycker jag också.

Lilla bebbosen mår nog bra i min mage. Hon sparkar som en propeller och extra mkt när jag är kissnödig. (Tack för den). Mina reflektioner om denna lilla varelse är såklart att hon kommer vara på pricken Milo till utseendet. Hur skulle hon annars se ut ;)? Nej men seriöst så är otroligt spännande vad som kommer att komma.:)

Förövrigt så börjar magen verkligen blil rund och nu har många människor vågat fråga om det är en till unge på G så det måste ju betyda att ja åtminstone inte bara ser fet ut utan även gravid;)
Idagen hetta på 28 grader har mina ben kännts som stora timmerstockar. Det har varit så sjukt jobbigt att röra på sig och svetten har verkligen forsat. Jag är så himla kvinnlig.

Kan någon hjälpa mig föressten att sätta in en såndär tick-tack nedräknare på min blogg när bebisen ska komma? Jag fattar inte hur man gör.

Jag älskar föressten min söta underbara charmiga och BUSIGA Milo:) Han har börjat pussas mer spontant utan att man ber om det ;) Sen blåser han på varje tugga som han ska äta för att vara försäkrad om att det inte är för varmt och imorse tog jag fram kläder åt honom och då sa han "Tack, tack" "hihihii sådärja". Jag upprepade sådärja till honom och han upprepade "sådärja" och fnissade massor efteråt.

Långt inlägg. Jag lägger in en favoriter i repris bild på mina killar.

kram




Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror i magen

haha eller så gör ni de ändå och lev lite fattigt ;D hahah :D

2010-08-15 @ 21:31:16
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Katarina & Neo

Snittade du förra gången med? Varför blir det snitt nu?

2010-08-16 @ 20:11:31
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Stine

Du går in på den sidan där det finns den baby tickern du vill ha, fyller i allt och kopierar kode som blir i slutet. Den klistrar du in i kodmallar precis över "<div class="navheader">Senast skrivna"



Det kommer du klara av :)

Kram

2010-08-18 @ 11:09:42
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0