bittert

Publicerat: 2010-08-05 Kl: 19:37:42 | I kategori: Allmänt


Idag har jag jobbat! Det gick bra och vi var och badade.

Det bittra är att jag inte kom in på den skolan jag ville komma in på. Först var jag på reserv 20 och nu är jag på reserv 6. Det känns sugit att man ska sitta o vänta fram till uppropet soom ör 1a sep om folk inte kommer för då kommer ja komma in... Dåligt system av studera eller vem fan som nu håller i det hela att man inte som i första antomgången tacka ja till sin utbildning utan nääe.. folk ska få tacka ja till två utbildningar och kunna hålla fast vid de ända till skolstart. Dåligt tycker jag när det finns så många som bara är reservantagna på sin drömutbildning för att vissa söker bara för att.
Jag är bitter. Kommer ja inte in nu så får ja väl fortsätta plugga på komvux för jag känner att jag vill ha en enkel resväg till min skola när man har barn och kanske måste åka hm med kort varsel osv.


Kommentarer
Postat av: Madde, Melkers mamms.

Den forsvann :P Yes, i will :) hihihi

2010-08-06 @ 08:06:43
URL: http://enolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0