Idag har..

Publicerat: 2010-04-28 Kl: 21:07:10 | I kategori: Allmänt


Idag startade vi dagen ute i lekparken vid halv 9 imorse:) Efter ett par timmar där så blev det sova middag och äta lunch. Kl 13 hade jag engelska lektion så det var bara att traska sig dit för ätt bli ännu smartare;). Vid 3 tiden kom Ragnhild och Ruth hem till oss:) Lika trevligt som vanligt och ungarna lekte med nappar och Ruth både pussade och kramade på Milo. Hon är 4 mån äldre. MYCKET gulligt. Efter ett tag kom Madde hem till oss och hade gåskola med Milo. Milo gick några steg och höll på att skratta ihjäl sig efter varje gång han gått och slåg händerna för ansiktet:P Han var urgullig.
Sen kom Sandor och hjälpte till att montera fast cykelstolen som  jag fick i födelsedagspresent.

Nu på kvällskvisten efter nattning osv så har jag pluggat lite.

Nu ska jag kolla på fuskbyggarna.

kramkram

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Jag vill ha bilder på Milo. Lägg upp, snälla!



Moster Madde

2010-04-29 @ 13:12:04
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för ditt svar! :) Får se hur mycket det blir, känns så himla konstigt att ta betalt haha:P

2010-05-01 @ 11:56:23
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: stine - mamma till Wiggo

va roligt med lekparken :) vi har ingen bra lekpark i närheten, men en bit bort finns en superkul! Mysigt med barn som leker emd andra barn, de är så omtänksamma

Kram

2010-05-03 @ 16:18:52
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: stine - mamma till Wiggo

bollhavet köpte vi på Toy´s R us 100bollar för 139kr, vi köpte två lådor altså 200 bollar.

Poolen, är en vanlig "bassäng" vi tog den vi tyckte bäst om, tror den kostade 169kr eller nåt.. :)

Wiggo älskar bollhavet, så kul :)

du kan läsa den i inlägget innan!

Flyttplanerna håller fortfarand ei sig, bara så svårt att hitta "det rätta" men vi håller utkik

Kram

2010-05-03 @ 17:35:33
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hahha ja det var bra men det slutade det ju inte där :P hahah gud vad jag käkade igår haha det var sjuuuukt :P

hehe

kram Love

2010-05-03 @ 23:06:26
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0