HELLU

Publicerat: 2010-04-23 Kl: 20:06:43 | I kategori: Allmänt


Hej!

Denna vecka har gått så sjukt himla fort som tusan.

Jag har pluggat som en gris, lekt med milo och hans vänner, en tur till Andys lekland och öppna förskolan.

Idag har vi fönstershoppat lite och gått i den härliga solen och lekt i lekhörnan på biblioteket. Vi har även hittat en jättefin matta till vardagsrummet som vi lagt handpennig på som får hämtas nästa vecka när vi har ett fordon att åka i:P
Fick även en superfin cyckelstol till Milo av min mamma. Så nu blir det ut och röra på sig hela sommaren utan undanflykter:D Hur bra är inte det?

Vi var även och storhandlade på Willys för första gången. Vi har alltid åkt till Ica maxi annars och GUD vilken skillnad... vi handlade samma grejer som vi brukar storhandla, bara det att på willys sparade vi in flera 100. Vad lurad man känner sig? No more Maxi.

Jag tänkte lägga upp lite bilder på min plutt som jag hittat på min kamera.

Angående Milo så har han börjat "prata" jättemycket. han verkligen försöker säga en massa saker... Han berättar massor men får lixom inte ut några rätta ord. Supersött.. det mesta är katt och mamma voff och mjau och gaaaampla (lampa).
Han har inte börjat gå än men idag gick han några steg när han klappade händerna samtidigt på bibblan och så lyfte han upp pplaststubbar från golvet och ställde sig upp själv med dessa stubbar på ca 2 kg som skuille förflyttas från en scen. Så han kan när han tror att han håller i sig. :P Gullepluttos.
Tand nr 6 har precis spruckit upp också och Milo sover oftast hela nätterna nu, tack och lov.

Nu blir det mysoskväll.

kram på er som läser :)
















HAHAHA sorry men Jag var tvungen att lägga upp denna:P ( Gammelmoster madde, mormor Bettan och Milo)



Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Gud, vad du är taskig!!



Kram ändå Gammelmoster

2010-04-25 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0