länge sedan!

Publicerat: 2009-10-09 Kl: 14:55:06 | I kategori: Allmänt


Nu var det ett tag sedan jag bloggade!

Vi har igetligen inte gjort något speciellt. Vi har träffat kompisar, varit på prommisar osv... Som vanligt med andra ord:)
Milo blir mer och mer aktiv. Ighår tog han sina första krypsteg. Innan har han ålat "bara". Han vinkade åt bvcsköterskan för första gången igår också:).
 Själv försöker jag sluta amma... Milo har börjat äta upp mina bröstvårtor så de består numer av sårskorpor. AJ!
Idag har jag gått en långprommenad med min mamma och ätit lunch! Det  var trevligt!
Nu sover Milo och jag har packat ner lite köksprylar! Flytten närmar sig med stormsteg:)
Igår var vi på bvc som sagt på 8månaders kontroll.. Allt gick lysande och milo hade tappat 500 gram!!! Antagligen för han rör sig så himla mycket. Det var iallafall ingen fara sålänge han äter och är nöjd. Så nu väger gossen 8,9 kg och var 71,5 cm lång!

Nu ska jag ta en liten vilopaus jag med!

kramar


Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Gud, vilken vacker mor och son!

Moster Madde

2009-10-09 @ 15:07:14
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

läs mitt inlägg och regga dig på denna sidan (du samlar poäng med att bara göra klick osv. helt plötsligt har du fått så pass mycket poäng så du får presentkort hemskickade som gäller i 60 olika butiker)



Hur bra är inte GRATIS presentkort?



http://naddiegoespublic.blogg.se/2009/october/gratisbio.html#comment

2009-10-10 @ 17:42:38
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Greta

Men Ruuuub! Vilken fin blogg du har! =) Det får bli min nya kvällsläsning (det är nog allt huvudet orkar med..haha) Kram!

2009-10-11 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0