...och här var vi bloggsugna!

Publicerat: 2009-11-25 Kl: 15:19:05 | I kategori: Allmänt


Hmm vad ska man skirva?
Denna vecka har vi lekt massor, lekt greta och ludde lekt på öppna förskolan lekt på golvet , bytt massor av bajsblöjor..
I söndags var vi på brunch. Milo åt prinskorvar och potatis. Soppa och massor med annat oxå :P
Jag fick lära mig att vattenmelon var onyttigt somfan för att det används som vattenrenare i andra länder. SNUSK! Jag som ällskar denna underbara frukt haha.
Jag har börjat plugga samhällskunskap nu. DET VAR PÅ TIDEN!?? Jag ska bygga upp ett helt nytt sydsverige. HM! Jag som är så SJUKT politiskt insatt HAHA eller inte...
Har ni tips på hur ni skulle  vilja bygga upp detta samhälle från grunden så kom gärna med tips;)

Det var allt för denna gång.

Här kommer bild på Milo och hans heta Mormor!

kram


Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Gud vad stor han har blivit =)

2009-11-25 @ 17:18:47
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0