Börjar landa!

Publicerat: 2009-11-12 Kl: 14:49:06 | I kategori: Allmänt


Igåe måste jag bara berätta: GUD vad kul vi hade det.
Vi var på babysim med unga föräldragruppen. Vi har inte kunnat bada på flera veckor på vårat ordinarie babysim då Milo tajmar in förkylningar, magsjuka osv JUST på Tisdagar och denna Tisdag vart inte av heller för det kom förhinder så då gick vi igår! Milo var helt tokig i vattnet och plaskade med sina små händer i minst 1 h. Han och Lukas var tokförtjusta och dök, åkte rutchkana osv!
Härligt tycker jag när man verkligen har haft en skrattdag med sin fina!

Idag har vi tvättstugan vilket behövdes! 3 fulla maskiner går på fulla rullar just nu. Dvs hela våra gaderober ;)

När det är klart ska vi åka och hämta mitt och Milos pass. Vi ska till Tyskland snart ju :) Ska bli kul med en minisemester.
Andreas faster fyller nämligen år så vi ska komma dit i överasskningspresent!

Nu ropar busen på mer bus!
Hej hopp!

Här bjussar jag på bilder!
Bilder från babysimmet komemr senare i väntan på att Emelie ska skicka de;)

Milos nya sexy-min




Ute i skogen på jakt efter kantareller





Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Bra bild på Milo och Andreas!

2009-11-16 @ 12:41:58
Postat av: Moster Madde

2009-11-16 @ 12:58:30
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Hörru ska vi boka ett party också? :D fast emelie ska ha ett så tycker jag att du också ska ha ett ;D de är ju perfekt, då får du med lite gåvor :D och när du bokar ett party i dec får du 2 gåvor :D

kramar

2009-11-16 @ 19:46:43
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Kepsen är en gåva, sen kan man välja mellan den, skärp, skarfen eller skedarna :D hihi! Kolla runt du, imorn ska vi boka ett datum ;D för emelie kan ju komma på din också :D hon behöver ju inte handla utan bara kolla och se om hon blir intresserad av nått mer :D

2009-11-16 @ 22:49:35
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

helst 5, för då tjänar du på de :D kramar

2009-11-17 @ 19:09:01
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0