Soliga dag och knäppa granne!

Publicerat: 2009-05-30 Kl: 20:33:58 | I kategori: Allmänt


Dagen har varit underbar med vackert väder. Vi gick till min mormor och morfar på förmiddagen och stannade där till 19 på kvällen. Helt underbart och massa solning och mys med Milo.
Vi åt Pizza till middag och morfar bjöd:)

När vi kom hem fick Milo ett bad och skrattade jättemycket. Man verkligen smälter när de där skrattljuden kommer upp:)
Efter ett tag plingar det på dörren. Då är det min granne och min inneboende som står med blommer och paket.

Den ena har jag inte pratat med på minst ett halvår då vi blev osams om en löjlig sak och det hela slutade med att han kallade mig gravida feta kossa vilket är dumt sagt till en höggravid Ruby:P
Han fick för sig att ja kallade honom bögjävel osv och gjorde det hela till en stor grej. Han är homosexuell och Jag har inget somhelst imot homosexuella.
Hur somhelst så plinga han på idag och gav mig en puss på kinden och ville gratta till Milo och gratta mig på mors dag i förskott.
Jag fick en blomma och Milo fick en Rosa pikétröja och ett par söta byxor till.
Så sa han "Lika bra att klä han i rosa så han blir bög tidigt, för då slipper du oroa dig när han blir tonåring :p".

Så nu är vi vänner igen. Han är dock lite mysko och gillar att dricka alkohol i massor så prata med honom med måtta denhär gången.


Här kommer lite bilder från dagen.

kraaaaaaaam






Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

han är ju så lik mor sin :)

2009-05-30 @ 22:08:51
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Jag vet ju inte hur andreas ser ut riktigt men jag tycker Milo är lik dej iaf :) Vi mår toppen i detta fina väder, men Olli är lite grinig för han får ju tänder nu :) Men annars är det bara bra :)

Sj då?

Ja jag vet, jag låser den i mellan åt ;p

2009-05-31 @ 09:26:44
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Jaa det är ju väldigt jobbigt för de små när de får tänder stackarna :) Och så länge som vi väntat på tänderna haha, men snart så ploppar dom upp iaf :)

Härligt :) Haha va gulligt, hur gammal är han nu?

2009-05-31 @ 17:01:07
Postat av: Madde

Tack gumman!



Grattis på morsdag föresten :)! Vilken knasig granne du verkar ha by the way ;) Fast endå lite söt som kommer med sånt där :)



Hörrö! Måste ju fråga dig :) Vart köper ni alla Milos kläder? Värsta söta juuue :)



Kraam

2009-05-31 @ 21:38:17
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0