God morgon

Publicerat: 2009-05-18 Kl: 08:59:29 | I kategori: Allmänt


Inatt sov Milo i sin säng ända fram till 3.30 utan någon mat :) Superskönt. Annars brukar han vilja äta 1 gång varannan timme ungefär och ibland mer.
Sen fick han sova vidare med oss då han va trög i magen och ville ligga nära och gosa och det fick han mer än gärna göra:)
Halv 8 gick vi upp och åt frukost med pappa och nu ligger Milo och gymmar och jag sitter här och försöker skriva ihop något vettigt:p

Igår STORSTÄDADE jag både badrum och kök KLINISKT rent med ajax och sprit.

Måste passa på att klaga lite och låta bortskämd MEN saken är den att Jag är så sjukt trött på denna lägenhet! Supermysig och fin och ligger perfekt till men den är ju  minimal!
Det finns 1 gaderob i hallen där man får trycka in både mina och Andreas kläder plus ytterkläder,damsugare och skor. Sen 1 i sovrummet men den kan man bara ha lådor i.
 Sen har vi det praktiska köket med en fläkt som inte fungerar så det luktar matos i hela lägenheten trots mina storstädningar med ajax! Har ingen bra arbetsbänk så om man har lyckats hålla allt på den minimala vi har så ska vi va glada då det nästan jämnt lyxas åka ner något på golvet! GAHH! Jag vill flytta nu!
Sen vill jag ha ett barnrum till milo där man kan ha hans saker i så man slipper ha de i vardagsrummet då det ser ostädat ut somfan. Jag har nog ärvt mitt pedantiska beteende av min mamma och moster trots allt:P


Idag ska ja och milo leka med Liza!
Imorgon blir det bebissim med emelie och lukas och andreas ska ev med också!

kram banan


Kommentarer
Postat av: Madde

Oh my lord! Krystade du i 3 hela förbannade timmar :O !! Vilken superwoman du är! Jag hade typ dött haha, jag tyckte 37 minuer för för mycket, typ alla mina kompisar krystade sisådär 4-8 minuter liksom :P



2009-05-18 @ 10:57:05
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Moster Madde

Oh, vad Milo kämpar i gymet!

Nästa helg får ni komma hem till oss (blev sent i lördags hos Sandors pappa). Sandor fyller år i morgon, 41.

Kram Gammelmoster Madde

2009-05-18 @ 11:16:20
Postat av: Desirée

Söt nöt. han är sååå fin!



va duktig du är som har städat och så. tusen tack för i lördags! kramar

2009-05-18 @ 17:19:59
URL: http://kleindesiree.blogg.se/
Postat av: Madde

Uuuh jobbigt :P!

2009-05-21 @ 21:49:14
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack, men ibland känns det inte riktigt så, man har ju sina svackor :P



Hur är allt med dig och din lilla pluttsötnos :) ??

Hörru! Din kronan vagn, för vist var det en sån du hade? Är den bra? Stabil? Inte för bred,stor,lång?



Kram från oss ;D

2009-05-22 @ 08:04:46
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha skoja inte :D Det är helt sjukt juue, men hittade den ultimata igår som jag fasiken ska ha idag, dock är många intresserade, men jag ska slåss blodig för den :P Vad har ni för vagn nu?

2009-05-23 @ 06:48:24
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0