Bebissim!

Publicerat: 2009-05-19 Kl: 21:29:40 | I kategori: Allmänt


Bilder från idag!









YEY babysim idag men tyvärr fick vi gå själva då lille Lukas blitt förkyld igen stackarn!

Milo var helt galen och sparkade och ville nog helst simma utan mamma:p
Andreas och Milos Farfar tittade på och SJÄLVKLART glömde vi kameran men Andreas lyckades ta några kassa bilder från sin mobil som Jag lägger upp sen när han har kommit hem från gymmet igen.

Milo är nöjd med dagen och Jag likaså.
Nu sussar han så sött och jag sneglar på de desperata husfruarna på 5an trots att ja redan sett hela sesong 5 nu ;) (stolt).

Imorgon ska Milo och Jag till skolan på avslutning och sedan gå en prommenad med föräldragruppen. Det blir trevligt!

Sen får vi hålla tummarna för att pappa Andreas klarar sin uppkörning imorgon. Gör han det så har han klarat körkortet:D Teoriprovet klarade han förra veckan.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Vilka härliga bilder!

Både du och Milo ser jättelyckliga ut!

Milo är en sådan frisk och glad bebis, du borde vara jättestolt!

Kram Gammelmoster Madde

2009-05-20 @ 08:13:49
Postat av: Karro&Oliver

Vad mysigt det ser ut :-)



Jo han är jätte jobbig tyvärr :/

Dom ska filma dopet så vi får korta av det och lägga ut ifall jag vågar :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0