OOONSDAG!

Publicerat: 2009-03-18 Kl: 09:12:10 | I kategori: Allmänt


FINT VÄDER! TJOHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

När Milo har vaknat ska vi ut på en långprommenad och kanske inviga vårens första fräknar:)?

Jag är superpigg.
Igår var vi hemma hos en gammal klasskompis som oxå har barn som heter Tindra som är 8 månader. Mycket trevligt:)
Milo var vaken nästan hela tiden och nsätan hela dagen igår över huvud taget så gissa vilka som sova SJUKT bra inatt? :D

Idag ska jag till min Barnmorska och prata om prev medel och självklart visa upp Milo också på nära håll då hon bara sett han sovandes i vagnen en gång  i typ ½ min :)

Sen ska jag öpnna min skolbok och plugga lite :)

Tack och hej, ha en bra dag:)

ps. Finns det någon snäll därute som vill hjälpa mig att göra om min blogg? Den känns lite för gravid :)




Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung mamma

:) jadu jag har ingen aning, han stod ju still i vikt då han var sjuk eftersom han inte kunde äta själv, men nu äter han så de ska bli spännande att se när vi ska till bvc, på tisdag :)

2009-03-18 @ 09:30:16
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Moster Madde

Snusmumrik!

2009-03-18 @ 09:41:45
Postat av: Madde med magen

Jamen eller hur :D Jag blev helt till mig, så jävla sööt :)! Oj ja det är en lååång historia men för att göra den kort så blev det strul med f-kassan. Ringde dit för att jag har ett ingående belopp som inte stämmer, och då visade det sig att ALLA pengar jag fått för min sjukskrivning under graviditeten har blivit felaktit insatta, med andra ord dom har inte vart mina eftersom dom tydligen inte ens gått igenom min ansökan om pengar för min sjukskrivning, så den är inte ens godkänd! Så nu kommer vi eventuellt bli återbetalningsskyldiga på 30 tusen spänn.. Grinade som en idiot hela kvällen igår, det var verkligen det sista vi behövde nu liksom. Så ja, kort och gott kan man lugnt kalla det KAOS.



Okej, men borde man inte ha massa förvärkar och grejer innan då :P ? Men nee jag tror inte han kommer idag, det är för fint väder för det :D haha



JAA!! det är våååår;D Jag ska försöka vagga över till en kompis sen runt 11-12 tiden och OJ vad jag ska njuta av solen :D Wiiiiie :D!!



Ja jag har faktiskt ett tips haha, har du provat p-ring nån gång? Dom ser ut som ett plastarmband typ som man ploppar in själv, sen ska den sitta där nere i 3 veckor, sen tar man ut den en vecka för att ha mens, och sen efter den veckan stoppar man in en ny. Jätte bekväma om man inte vill käka piller, dom känns inte, dom märks inte när man har sex och ja.. jag tycker dom är jätte bra! Sen har jag alltid haft problem när jag ätit p-piller eftersom jag inte riktigt tål alla hormoner utan blir lite konstig, och ett piller går ju genom hela kroppen, utsöndras i magen och ja, hela kroppen blir ju påverkad. Medans ringden bara utsöndrar just det hormon som behövs, och på rätt plats, utan att sprida det genom hela kroppen. Det skulle jag rekomendera, eller spiral :) Det verkar ju också vara en sjukt bra grejja :)



Oj det här blev långt haha. Hoppas du hinner läsa innan du kilar :D



Kraam!

2009-03-18 @ 09:49:01
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde med magen

Jotack, jag hatar försälkringskassan så in i satan. Här är man snäll och meddelar om en felaktig insättning och får en fet käftsmäll med en skuld på 30tusen..Tack och lov så har mamma lovat att hjälpa oss men liksom endå. Hoppas du aldrig råkar ut för deras idioti!



Jaha, det lät ju iof skit skönt, men mindre bra om det inte är så säkert :P Asso haha den är skit lätt att sätta in, man typ "viker" den och stoppar in den haha det är svårt att förklara men världens enklaste grej att göra, sen när den kommer in så sätter den sig iprincip precis så som den ska sitta, så det är inte knöligt liksom :) Och den kan inte ramla ut heller, även fast det kan kännas så:P

2009-03-18 @ 11:34:50
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Du måste bli medlem på youtube och ladda upp filmklippet där och när det är gjort så kopierar du "inbäddningen" och klistrar in på html på din blogg och uppdaterar. Hoppas det inte blev för krångligt nu :p

2009-03-18 @ 11:55:00
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Andrea

Awww Såååå Söööt!!!

2009-03-18 @ 14:12:20
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Moster Madde

Precis så där ser Sandor ut när han sover!

2009-03-18 @ 15:13:47
Postat av: Andrea

flickan och pojken e 3 ½ år och min lillknodde blir 5 månader nu den 24! det e så skönt och ha två i samma ålder så då leker de tillsammans, men lite synd om Luke, för han e själv, 3 år var nog rätt stor åldersskillnad! De e lite synd därimot!

2009-03-18 @ 17:03:04
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0